BSC – Best Solution for Complaints

Jesteśmy grupą specjalistów pasjonujących się rozwiązaniami w dziedzinie informatyki, automatyki oraz systemów zabezpieczeń. Świadczymy specjalistyczne usługi w zakresie integracji i wizualizacji systemów bezpieczeństwa w oparciu o systemy informatyczne klasy PSIM (Physical Security Information Management).

Niezależnie od poziomu jakości oferowanych towarów i usług, każde przedsiębiorstwo spotka się z przypadkami niezadowolenia klientów i tym samym będzie musiało rozpatrywać składane reklamacje. Proces obsługi reklamacji generuje istotne koszty dla przedsiębiorstwa. Koszty te są generowane przez różne komórki całej organizacji i mogą stanowić pokaźną kwotę w skali roku – widoczną z poziomu operacyjnego.

Przedsiębiorstwa z reguły nie mają narzędzi aby sprawnie określić skalę obciążeń generowanych przez reklamacje klientów. Oto typy problemów relacjach Dostawca – Klienta:

  • Reklamacje ilościowe.
  • Reklamacje jakościowe – wady produktu.
  • Reklamacje jakościowe – uszkodzenia w transporcie.


Poziom reklamacji ilościowych oraz wynikających z uszkodzeń w transporcie może być istotnie zredukowany poprzez usprawnienia organizacyjne.

Koszty Działu Reklamacji.

Koszty Działu są generowane poprzez ilość osób zatrudnionych. Jest to podstawowy koszt procesu. Koszt wydanego ponownie towaru

Koszty przygotowania do wysyłki wydawanego ponownie towaru: koszty pikowania, pakowania, opakowania i samej przesyłki.

Koszty inwentaryzacji – wiele przedsiębiorstw w momencie zastrzeżeń ilościowych wykonuje remanent dla danego zasobu,

Koszty w innych komórkach:

  • Księgowość – dodatkowe operacje
  • IT – dodatkowe operacje, generowanie specjalnych dokumentów
  • Kadra Zarządzająca – indywidualne decyzje w przypadkach konfliktowych


Utracone korzyści:

  • personel zajęty remanentami, dodatkowym pakowaniem towaru może opóźnić realizację zamówień,
  • Konflikty z klientami na gruncie reklamacji nie służą biznesowi


Pełen koszt jednego etatu to wynagrodzenie, pochodne wynagrodzenia, media, powierzchnia do pracy, otoczenie organizacyjne,

W otoczeniu Warszawy pełen koszt jednego etatu to nie mniej niż10 KPLN miesięcznie – 120 KPLN rocznie.

Każda redukcja ilości reklamacji przełoży się na ilość etatów w przedsiębiorstwie

BSC – Best Solution for Complaints
Najlepsze Rozwiązanie dla Procesów Reklamacyjnych

Jak wdrożyć usprawnienia?

  • Analiza aktualnego procesu obsługi zleceń
  • Weryfikacja możliwości wprowadzenie zmian w procesie (czy są możliwe?)
  • Wdrożenie narzędzi wspomagających

BSC – Best Solution for Complaints – Co to jest?

  • Wyszukiwanie zlecenia po różnych cechach: numer, nazwa klienta, artykuł, zakres dat …..
  • Dla zlecania przyporządkowane nagrania wideo z dokładnością do znacznika ze skanera
  • Możliwość odtwarzania nagrań w formacie dostępnym na stacji roboczej
  • Wybrane nagrania lub zdjęcia można zapisać i załączyć do korespondencji mailowej


Analiza Procesu Obsługi Zleceń

  • Wyodrębnienie cech zlecenia
  • Sposób przygotowania przesyłki
  • Sposób wydawania przesyłki na zewnątrz


BSC – Best Solution for Complaints – wymagania

  • Oprogramowanie serwerowe jest instalowane na serwerze z systemem operacyjnym Linux lub Windows
  • Niezbędne jest dopracowanie interfejsu łączącego dane z systemu ERP z danymi wideo (niezbędne wsparcie IT po stronie klienta)
  • Użytkownik korzysta z oprogramowania poprzez przeglądarkę internetową (Firefox, Chrome, Edge)


Pakowanie i Wydawanie Przesyłki

  • Czy proces pakowania i wydania przesyłki jest w 100% objęty zapisem wideo (wymagane)
  • Jak wykorzystywane są skanery?


BSC – Best Solution for Complaints – efekty

  • Łatwy dostęp do danych historycznych
  • Zmniejszenie ilości reklamacji – efekt psychologiczny

BSL – Best Solution for Logistics

Pomagamy spedytorom, przewoźnikom i załadowcom w optymalizacji ich procesów i zbudowaniu przewagi rynkowej. Tworzymy ekosystem firm związanych z transportem i logistyką. Automatyzujemy procesy transportowo-logistycznie.

załadowca

Pracownik wyposażony jest w specjalną aplikację, gogle z rejestracją obrazu lub skaner, który sam poszukuje ładunki przypisane do danego przewoźnika oczekującego na załadunek. Po przeanalizowaniu przez aplikację właściwego kodu kreskowego system alarmuje pracownika i daje mu zielone światło do podjęcia danej przesyłki.

Oszczędza to wiele czasu załadowcom oraz przewoźnikom. Dodatkowo pracownik ma niezbity dowód nadania ładunku w przypadku reklamacji. W postaci nagrania wideo. Drugiego takiego rozwiązania na rynku nie ma!

spedytor

przewoźnik

Funkcjonalność systemu z poziomu pojedynczej firmy

Kompletny system do zarządzania transportem i logistyką

dla wszystkich gałęzi transportu dostępny przez przeglądarkę internetową z dowolnego miejsca na ziemi. System który w pełni pozwala na elektroniczną komunikację z kontrahentami w ramach ekosystemu BSL.

Połączyliśmy w jednym rozwiązaniu cztery niezależne systemy IT. Nasze sensory i urządzenia do monitorowania pojazdów/ładunków mają globalny zasięg i są całkowicie uniezależnione od opłat roamingowych. Użytkownik płaci jedną stałą stawkę na cały świat. Nasze rozwiązanie pozwala zawierać transakcje pomiędzy zleceniodawcą przewozu, a jego wykonawcą dla wszystkich gałęzi transportu na całym świecie.