Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza – co to takiego?

Kiedy interesant pojawia się w urzędzie, sądzie z całym przekonaniem chce załatwić pewne sprawy lub po prostu złoży określone dokumenty. Nasze narzędzie ten proces maksymalnie ułatwia do pięciu prostych kroków:

  • Wypełnij formularz i zatwierdź swoje dane
  • Odbierz kopertę z nadrukiem
  • Spakuj wcześniej przygotowane dokumenty (maksymalnie 25 kartek)
  • Wrzuć kopertę do podajnika
  • Odbierz i zachowaj potwierdzenie
Tak to działa w praktyce:

Z punktu widzenia klienta obsługa przy naszym urządzeniu niewiele różni się od obsługi przy okienku pocztowy z uwzględnieniem pewnych nowoczesności. Gdy jako Klient podejdziesz do Elektronicznej Skrzynki Podawczej wprowadź swoje dane (możesz je zeskanować z dowodu), pobierz imienną kopertę do której włożysz dokumenty. Po zaklejeniu koperty wrzuć ją do zasobnika a terminal wyda Ci imienne potwierdzenie wykonania operacji.

Pracownik urzędu okresowo opróżni zasobnik z pakietami dokumentów i przyjmie dokumenty do Systemu Obiegu Dokumentów. Dzięki modułowi raportowania, urządzenie wygeneruje i wyśle mejlem odpowiednie zestawienie, które ułatwi pracę kancelarii. Urządzenie ma za zadanie odciążyć pracę personelu zaangażowanego do odbioru składanych przez klientów pism, wniosków i formularzy.

Personalizacja
Obudowa urządzenia malujemy proszkowo farbą poliestrową, drobnostrukturową w kolorach wskazanych przez klienta z palety RAL. Jeżeli zechcesz nadrukujemy (nakleimy) również element graficzny wskazujący na identyfikację – logotyp.

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Bezpieczeństwo
Elektroniczna Skrzynka Podawcza zbudowana jest z blachy stalowej o samonośnej konstrukcji, dzięki czemu pewni ochronę przed aktami wandalizmu. Obudowa uniemożliwia dostęp do wewnętrznych modułów i jakichkolwiek podłączeń.

Łatwa, Intuicyjne Serwisowanie
Elektroniczna Skrzynka Podawcza musi być narzędziem prostym w obsłudze zarówno przez interesanta jak i jego administratora. Urządzenie zmagazynuje około 120 pakietów dokumentów pozostawionych przez klientów, a podajnik na koperty ma miejsce na 350 sztuk, dzięki temu zapasy wystarczą Ci na długi czas. Koniec zasobów jest sygnalizowany odpowiednim alarmem. Potwierdzenie drukowane są na papierze termicznym o szerokości 80 milimetrów, a zasobnik mieści rolkę do 400 metrów.

Jeżeli potrzebujesz informacji w zakresie specyfikacji skontaktuj się z nami! Urządzenie instalujemy na miejscu u Klienta. Od nas otrzymujesz 24 miesięczną gwarancję producenta. Produkt Polski!