Jeżeli pracownia językowa to tylko u nas!
Użyteczne formy zajęć, ćwiczeń i interakcji stosowane od lat przez lektorów języków obcych, zostały wzbogacone i zaimplementowane przez naszą firmę w elektronicznej pracowni językowej. Wzorując się na doświadczeniach i wypracowanych przez nauczycieli formach pracy z językiem stworzyliśmy doskonałe narzędzie – laboratorium językowe MENTOR, dzisiaj znane i cenione w całym kraju.
Pracownia Mentor to niezastąpione rozwiązanie wspomagające naukę języków obcych w liczebnych klasach. Koncentruje uwagę uczniów, zmusza do skupienia i ćwiczeń. Umożliwia swobodny, głośny trening wymowy przez dialogi, udoskonalające mowę i przełamujące naturalny opór do rozmów w obcym języku. Zastosowanie nowoczesnych urządzeń to efekt zachęty dla uczniów – efektowne zajęcia będą szybciej zapamiętane. Z pracownią językową skuteczność przyswajania nowej wiedzy zwiększa się nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Pracownie Mentor to gwarancja funkcjonalności, jakości i trwałości.
Zastosowanie
Dlaczego warto korzystać z pracowni językowej?
2 minuty. Tyle czasu może poświęcić nauczyciel jednemu uczniowi podczas lekcji.
Tradycyjna nauka oparta na wykładzie i ćwiczeniach i zamknięta w ramach 45minut to realia jakie panują w przeciętnej polskiej szkole. Bardzo często praca lektora sprowadza się do odtworzenia nagrania, objaśnienia zasad i przeprowadzeniu kilku ćwiczeń grupowych. Wszyscy uczniowie zajmują się tym samym w tym samym czasie. Czy wszyscy zrozumieją omawiany wątek? Czy percepcja każdego ucznia jest porównywalna? Czy ilość powtórzeń będzie dla wszystkich wystarczająca?
Brak czasu na indywidualizację podczas nauki języka to jeden z ważniejszych problemów.
Pomocą w rozwiązaniu tej kwestii jest Laboratorium językowe – kompletne rozwiązanie do prowadzenia atrakcyjnych i zajmujących lekcji.
Co gwarantuje pracownia językowa?
Maksymalne wykorzystanie czasu lekcyjnego
- Jednoczesna i indywidualna praca – wszyscy uczniowie mogą jednocześnie głośno powtarzać materiał, nie przeszkadzając innym i nie słysząc kolegów z boku. Przez cała godzinę lekcyjną uczniowie mogą ćwiczyć wymowę równocześnie co daje możliwość maksymalnego wykorzystania czasu lekcyjnego. Jest możliwe dzięki zastosowaniu profesjonalnych słuchawek z mikrofonem, które skutecznie tłumią dźwięki z otoczenia;
- Praca w parach i grupach – nauczyciel może przeprowadzać ćwiczenia w parach lub grupach. Uczniowie słyszą się tylko w danej parze zadaniowej, nie słysząc dialogów pozostałych par (drugiej grupy). Rozmowa w parze z kolegą przez 45 minut to w konsekwencji wiele godzin rozmów w obcym języku.
Wyższa skuteczność nauczania
- Podsłuch uczniów – nauczyciel ma możliwość podsłuchu rozmów uczniów we wszystkich trybach pracy (pary, grupy). Funkcja podsłuch pozwala monitorować przebieg, postęp i prawidłowość wykonywanych zadań.
Dodatkowym, ważnym atutem tej funkcji jest samokontrola uczniów. Uczeń nie wie kiedy jest podsłuchiwany co wywołuje maksymalną koncentrację i staranne wykonywanie ćwiczeń, w efekcie szybsze przyswajanie wiedzy. - Korekta błędów – nauczyciel ma również możliwość włączenia się do dyskusji i skorygowania błędów gdyż sam monitoring byłby niewystarczający. Jest to konieczna i niezastąpiona funkcja przy tak samodzielnej formie nauki jaka odbywa się w pracowni.
Ciekawsze, pasjonujące zajęcia
Poprawny trening obcej wymowy
Sprzęt do rejestracji zależy od typu pracowni- powszechne są nagrywarki CD/DVD ale również zastosowanie znajdują rejestratory audio, dyktafony albo po prostu komputer.
W zależności od wyposażenia uczeń może otrzymać do dyspozycji rejestrator audio lub komputer.
Ciekawsze, pasjonujące zajęcia